Nákupem za benefity
oproti platbě v hotovosti
vždy ušetříte 26 %.
Vybírejte z více než 25 tisíc obchodních míst
a užívejte si svůj volný čas na 100 %.
Nákupem za benefity
oproti platbě v hotovosti
vždy ušetříte 26 %.
Využívání benefitního systému je pro vás vždy finančně výhodnější než běžná finanční odměna. Benefity jsou daňově zvýhodněné a neodvádí se z nich ani pojistné, ani daň z příjmu.
Zadejte počet zaměstnanců a výši benefitu
na jednoho zaměstnance a hned uvidíte, na čem jste.
Zadejte vaší výši benefitu a sledujte,
kolik můžete s cafeterií Benefity ušetřit.
Každý týden přibývají desítky dalších.
Nemáte v cafeterii svého oblíbeného dodavatele?
Napište nám a my uděláme všechno pro to,
abyste u něj mohli své firemní benefity brzy uplatnit!
Video vám pomůže i s prvním přihlášením nebo se změnou přihlašovacích údajů.
Zajímá vás, jak snadný je nákup v kamenné provozovně?
Podívejte se.
Duplikát karty si můžete (za drobný poplatek spojený s výrobou a distribucí karty) objednat ve svém benefitním katalogu pod záložkou Ostatní benefity / ID karta Benefity. Novou kartu od nás dostanete zpravidla do 14 dnů. Pokud o ni z nějakého důvodu nemůžete požádat sami, určitě vám pomohou kolegové z vašeho oddělení lidských zdrojů. Z bezpečnostních důvodů vám doporučujeme zavolat na infolinku a nechat účet preventivně zablokovat do doby, než vám přijde nová karta.
Řešení je jednoduché. Napište nám žádost o zaslání PINu přes kontaktní formulář. Uveďte číslo své benefitní karty a svou firemní e-mailovou adresu a PIN vám přijde do 24 hodin (v pracovní dny). Pokud firemní e-mail nemáte, PIN pošleme na oddělení lidských zdrojů vašeho zaměstnavatele.
Nejrychlejší bude, když zavoláte na naši infolinku. Náš operátor okamžitě nastaví heslo do původního formátu, což je 4místný PIN, který jste dostali v průvodním dopisu ke své benefitní kartě. O stejný proces můžete zažádat také přes kontaktní formulář.
Pošlete nám žádost o provedení storna přes kontaktní formulář. Do formuláře prosím uveďte číslo transakce a částku, která odpovídá výši transakce. My se poté spojíme s dodavatelem daného benefitu a po jeho odsouhlasení vám vrátíme body na váš benefitní účet. Vyřízení storna objednávky je zdarma a zpravidla nezabere víc než několik málo hodin.
Síť dodavatelů neustále rozšiřujeme, proto budeme rádi za každý váš tip. Je to snadné – pošlete nám základní informace o dodavateli přes kontaktní formulář a my se postaráme o zbytek. Celý proces trvá přibližně měsíc, na jeho konci jsou však spokojení všichni – vy, nový dodavatel i my. Takže směle do toho!
Ano. Každý měsíc vydáváme elektronický newsletter. V něm najdete novinky i naše tipy nebo například informace o probíhajících soutěžích. Pokud jej chcete odebírat, budeme potřebovat váš souhlas s využitím e-mailové adresy. Ten nám dáte v editaci svého profilu po přihlášení do systému. Sledovat můžete i náš facebookový profil, který vás může inspirovat při využívání benefitů nebo si nás najděte na instagramu.
Navrhněte nám jej jako nového klienta a my se s ním spojíme.