Tiskové zprávy a informace

4. 10. 2021 - Naše stravenka přechází pod společnost Benefity a.s.

Praze dne  4.10.2021 – Naše stravenka, která působila na českém trhu od roku 2017 jako produkt Lidlu Česká republika, přechází v říjnu na společnost Benefity a.s. Na převzetí portfolia zákazníků, akceptačních míst i technologie zpracování papírových a elektronických stravenek se obě společnosti domluvily k 1.10.2021.

„Naši stravenku vnímám jako produkt, který významně doplní naše nabízené služby a umožní nám uspokojit i specifické požadavky našich klientů. Díky její integraci budeme poskytovat služby již více než 170 tisícům zaměstnanců“, říká Filip Charvát, člen správní rady Benefity a.s. „V rámci převzetí obchodních aktivit Naše stravenka plánujeme do budoucna nadále zvyšovat portfolio našich spokojených zákazníků, stejně jako smysluplně rozšiřovat akceptační síť v oblasti gastro a zdravé výživy nebo donáškových služeb“.

Společnostem Lidl a Kaufland, které se na projektu Naše stravenka společně podílely, umožnilo vlastní stravenkové řešení především vyjít vstříc svým zákazníkům. Portfolio akceptovaných stravenek však oba řetězce postupně rozšiřovaly a dnes v nich mohou zákazníci uplatnit stravenky všech významných poskytovatelů.

„Jsme rádi, že společnost Benefity a.s. přebírá Naši stravenku a hodlá ji dále rozvíjet. Těší nás, že kupujícím je ryze česká společnost a zároveň významný poskytovatel zaměstnaneckých benefitů, se kterou již řadu let spolupracujeme,“ doplňuje jednatel Lidlu Vít Pravda.

Naši stravenku akceptuje 9 500 restaurací a provozoven a lze ji uplatnit také při nákupech v prodejnách Lidl či Kaufland. Zaměstnavatelé mohou využít stravenky v papírové i elektronické podobě a svým zaměstnancům dopřát i výhodné slevy na nákupy u partnerů.

11. 5. 2020 - Benefity oživují lokální podnikání v cafeterii s „Oživíme Česko“

Praze dne 6. 5. 2020 – Společnost BENEFITY a.s. se připojila k iniciativě Oživíme Česko vzniklé na podporu oblastí českého podnikání, na něž nouzová opatření dolehla nejvíc. Právě služby nebo zboží těchto firem totiž tvoří 90 % nabídky cafeterie Benefity, ve které si více než 85 tisíc uživatelů pravidelně vybírá, jak si zpříjemnit svůj volný čas. 

Cafeterie Benefity zastřešuje bezmála 10 tis. subjektů z oblastí sportu, kultury, rekreace, vzdělávání a zdravého stylu a cílem pro všechny strany bezesporu je, aby se jejich počet dále zvyšoval. „Uživatele již nyní motivujeme akcí „Pomáháme s Benem“, aby dodavatele těchto oblastí podrželi,“ říká statutární ředitel Filip Charvát   a upřesňuje: „Nákupy budou každý měsíc zařazeny do slosování o pěkné ceny, které lze čerpat u našich dodavatelů. Připojení k iniciativě Oživíme Česko, včetně možnosti účasti v soutěži na sociálních sítích, pak může být pro uživatele další velkou motivací k pomoci. Preference českých služeb a výrobků by měla být samozřejmostí a v současné krizi by to mělo platit dvojnásob.“

V soutěži s Oživíme Česko se hraje o 86 pěkných cen a zapojit se může každý velmi snadno. Stačí se vyfotit s českým produktem nebo třeba i s kouskem smlouvy od české firmy a nasdílet svou fotku na facebookovou stránku @ozivimecesko nebo na svůj Instagram s hashtagem  #ozivimecesko.  Každý týden je vybrán z fotek jeden výherce, který bude zkontaktován prostřednictvím jeho profilu v sociálních sítích. Účast v této soutěži se nevylučuje se soutěžní akcí Pomáháme s Benem.

17. 2. 2020 - Nově si s Benefity i pochutnáte

V Praze dne 18. 2. 2020 – Společnost Benefity a.s., která patří mezi silné hráče na trhu nefinančních zaměstnaneckých výhod již 17 let, dosáhla dalšího významného milníku. Díky čerstvě navázanému partnerství s Lidl Stravenky v. o. s. a jejich produktem „NAŠE STRAVENKA“ může svým klientům nabídnout i oblast stravování a poskytuje tak komplexní řešení zaměstnaneckých benefitů.

S jednou kartou si mohou její držitelé užívat svůj volný čas i navštěvovat restaurace nebo nakupovat jídlo a nápoje, a to v akceptační síti, která má více než 24 tisíc obchodních míst. V praxi si může každý zaměstnavatel vybrat, jestli chce svým lidem dopřát jen volnočasové benefity nebo i stravenky. Nespornou výhodou komplexního řešení je jednotná správa dvou účtů v jednom uživatelsky přívětivém prostředí a snadná administrace obou oblastní, která personalistům šetří čas.

Partnerskou stravenkovou kartou společnosti Lidl stravenky v.o.s. je možné platit v síti maloobchodních prodejen Lidl a Kaufland a v 9 500 restauračních zařízení a provozovnách všeho druhu. Její denní limit je 1 600 Kč za den a zůstatek na kartě má neomezenou platnost. To zdaleka není celý výčet výhod. Každý držitel navíc například získává měsíční bonus 400 Kč a více ve formě bonusových poukázek a může využívat 10% slevy u vybraných partnerů Naší stravenky.

Pro Benefity tato spolupráce představuje další „benefit“. Našim klientům tak konečně můžeme poskytnout komplexní péči v oblasti nefinančního odměňování a ještě v rámci jedné karty a jednoho uživatelského prostředí,“ hodnotí počátek nové spolupráce statutární ředitel společnosti Benefity Filip Charvát a doplňuje: „Jsem si jistý, že tuto kombinaci ocení nejen naši stávající klienti, ale i zaměstnavatelé, kteří hledají právě takovéto řešení. Spolupráce s Naší stravenkou byla pro nás jasná volba, a to zejména díky společně nastaveným hodnotám v oblasti špičkového klientského přístupu.

3. 4. 2018 - S volnočasovými benefity vás seznámí tučňák BEN

V Praze dne 3. 4. 2018 – Společnost BENEFITY a.s., působící již 15. rokem na trhu volnočasových zaměstnaneckých výhod, spustila své nové webové stránky www.benefity.cz. Důraz kladla zejména na srozumitelnost a přehlednost informací pro všechny cílové skupiny: zaměstnavatele, zaměstnance i partnery a poskytovatele jednotlivých benefitů.

Průvodcem domovské stránky je již tradičně maskot společnosti, tučňák BEN. Ten prostřednictvím slideru zjednodušenou formou představuje společnost jako takovou, její zaměření i přidanou hodnotu produktů. V závěru BEN na místo dlouhých slibů nabízí návštěvníkům webu vstup do kalkulačky úspor. V té si může každý snadno spočítat, kolik s BENEFITY ušetří.

Webové stránky a detailnější informace jsou rozděleny do třech sekcí. Pro zaměstnavatele, pro zaměstnance a pro dodavatele. „Ze stránky cafeterie je možné díky videu nahlédnout i do aplikace, podívat se jak mohou vypadat BENkarty nebo jak je možné přizpůsobit prostředí aplikace korporátnímu stylu klienta,“ vyjadřuje se k novému webu ředitel společnosti Martin Stanický a pokračuje: Všechny kategorie návštěvníků zde mohou nalézt odpovědi na často kladené otázky nebo využít jim určené kontaktní formuláře. Zájemcům, kteří se chtějí připojit k naší dodavatelské síti, stačí vyplnit několik málo vstupních informací do tzv. chytré smlouvy a systém smlouvu sám vygeneruje se všemi náležitostmi“.

Horní lišta patří nadále bezmála 60 tisícům zaměstnanců stávajících klientů, o které společnost BENEFITY a.s. pečuje. Ti se zde mohou kdykoli z počítače nebo svého mobilu přihlásit do aplikace a vybírat si z nabídky 25 tisíců benefitů v oblasti zdraví, rekreace, kultury, sportu nebo vzdělávání.

22. 3. 2018 - Benefity z oblasti zdraví se těší oblibě. Zaměstnanci jimi hradí vitamíny, očkování i operace.

V Praze dne 15. 2. 2018 – Daňově zvýhodněné zaměstnanecké benefity jsou stále oblíbenější a to nejen u samotných personalistů. Prostřednictvím cafeterie společnosti BENEFITY a.s., která spravuje systém zaměstnaneckých výhod bezmála 60 tis. zaměstnanců, provedli klienti v loňském roce více než 654 tisíc nákupů. Největší oblibě se těšily benefity z oblasti zdraví, populárními kategoriemi byla též oblast rekreace nebo sportu.

Za rok 2017 uskutečnili zaměstnanci v cafeterii Benefity 654 260 transakcí, při nichž mohli využít své benefitní body a proměnit je za volnočasové a daňově zvýhodněné služby nebo zboží. Oproti loňskému roku se tak zvýšil celkový počet nákupů zaměstnaneckých výhod o více než 10 %. Nejvyšší uskutečněná transakce odpovídala částce 42 750 Kč a byla provedena za účelem doplatku nadstandardní oční operace.

Nejčastěji zaměstnanci převáděli své přidělené benefitní body do oblasti zdraví (60 %). Druhou hojně využívanou kategorií byla svým 22% podílem v čerpání rekreace všeho druhu, třetí oblíbenou volbu představuje oblast sportu (8 %). Do skupiny benefitů pro kulturní vyžití investovali zaměstnanci 6 % benefitních prostředků a na posledním místě se umístilo vzdělávání (4 %). „Otázku zdraví a jeho prevence je potřeba řešit každodenně, zatímco otázka dovolené je bohužel na pořadu dne jen jednou do roka,“ vyjadřuje se k logice výsledků ředitel společnosti Martin Stanický a vysvětluje: „Jednoznačné prvenství využití je však dáno i tím, že oblast zdraví v naší cafetérii je nejširší. Patří do ní nejen výkony v soukromých ordinacích, služby očních optik, rehabilitačních center, lázeňské služby a některé typy wellnessů, ale i velké lékárny s širokým sortimentem nabízeného zboží a zdravotních pomůcek.“

A jaká je průměrná částka, kterou zaměstnavatelé do benefitního systému svých zaměstnanců investují? V roce 2017 firmy vynakládaly na jednoho zaměstnance v průměru 8 950 Kč, což bylo meziročně o 6 % více. Výraznější navýšení na osobu je patrné v časovém období uplynulých tří let. Průměrná hodnota benefitů se zvýšila o téměř 30 %, což odpovídá trendům domácí ekonomiky. „Nárůst může lehce souviset i se situací, která v loňském roce vznikla na trhu práce,“ uvádí Martin Stanický a uzavírá: „Lze tedy předpokládat, že nadále poroste nejen průměrná částka vynakládaná na jednoho zaměstnance, ale i počet firem, které budou o své zaměstnance pečovat a motivovat je prostřednictvím benefitů za dobře odvedenou práci.“